Tuesday, March 8, 2011

ryan giggs

ahad ari tu cam bese la aku nak tgk bola. man u lwn liverpool. aku pg tgk sorang je la sebab xde fan man u kot skang ni.aku je.aku pg kedai. mase dah dkt kul sepuluh dah. kedai tu xde org sgt pon.aku mintak la tuan kedai tu alih ke espn nak tgk bola.die alih la.sekali ade org bengang plak aku alih.die nak tgk mentor.aku ngan slumber amik remote trus alih ke tv3 balik. nak sgt tgk mentor padahal nak abes dah.xphm aku.pas tu kul 10 die blk la. yg nak tgk sgt mentor ni suami isteri kot.siap bwk anak lagi.pakaian jgn ckp la ngan rambut nye karat2 lagi padahal xcun pon.last2 die blk.aku igt die naik kete bmw ke,ferrari ke, ni bwk ex5 je. dah la xpki helmet siap perempuan lagi yg bwk.memalukan je. naik ex5 buruk je dah derhaka kt Tuhan. ade org naik ferrari ok je.xde plak nak tgk mentor2 ni.padahal maksiat sume tu.perempuan mane bole nyanyi.dpn khalayak rmi plak tu.kite xkate tgk bola tu bgs.tp sekurang-kurangnye hukum die makruh je.mentor ni xtau la bgs ke x. yg dpt maksud siap menangis2 lagi, memalukan lelaki je.apepon ryan giggs memang bgs. main dari tahun 1992 smpi skang.hebat.player malaysia patut contohi ryan giggs.

No comments:

Post a Comment