Saturday, June 18, 2011

broga oh broga

hari ni hari bersejarah .aku berjaya mendaki bukit broga. hahaha. aku pg 2 org je.yela bangi dari broga dekat je. aku start naik bukit tu kul 9 pg. sign board nye broga 1.7 km je dr bwh. mule membe aku tanye ko xbwk air ke. aku ngan slumber je ckp aku bwk sebotol kecik dah cukup. xsampai separuh air dah abes. hahaha. ini pengajaran pade aku. jgn kite pandang rendah sesuatu perkare sebelum kite buat. aku pandang rendah broga. hari ni aku nak pitam .pehhh. nasib baik sempat smpi puncak. begitu la hidup kite. kite jgn confident sgt, dgr ckp org broga senang naik trus menerus rase cmtu. kite pon jgn la takut sgt. biar sederhana je. aku naik broga 1 jam setengah dan turun setengah jam je. ade gunung wan man kt atas ni tp 3 km lagi dari puncak. xlarat dah aku.


ape pun puncak broga memang cantik. dtg la melihat sendiri keindahan alam ciptaan ALLAH.

No comments:

Post a Comment