Wednesday, June 15, 2011

syukur

syukur, completed gak status aku sebagai student. xlarat dah aku belajar. memang aku sgt bersyukur dgn rahmat dari ALLAH. Mule aku pon x berape yakin dpt grad ke x. tp aku selalu berdoa agar dpt grad. syukur doa aku dimakbulkan. aku selalu berpegang pade satu pepatah brader najib bg kt aku ( abg najib ni classmate aku) . pepatah die ialah tiada yang mustahil dalam dunia ni. die ckp die belajar benda ni time dalam tentera dulu.
sume yang jadi kt aku sume nye pertolongan dari ALLAH. mak ayah aku pon banyak supot. sape sangke anak penoreh getah cm aku bole berjaya. aku selalu hairan nape ngan org skang ni mcm xpenah nak bersyukur. selalu menyalahkan takdir. selalu complaint nape doa dierong x dimakbulkan. sume tu ade hikmah la. manusia selalu nye tamak. bile dah diberi satu nikmat pasti nak lagi. anak adam kalo diberi segunung emas pasti die akan mintak segunung lagi.
doa la pasti akan dimakbulkan. cume mase je menentukan. kalo xdimakbulkan pon mesti ade hikmah nye.

No comments:

Post a Comment