Tuesday, February 1, 2011

jom futsal

malam ni nak main futsal kt kg. susah gak main kt sini sebab tempat futsal ade 2 je. temerloh kan, bandar kecik je, tesco pon xde. ape pon aku syukur duk kg kt sini. kt kg org baik2. sume sedare. tlg menolong la antara satu sama lain.kt sini kos hidup murah , tp makanan agak mahal la. mungkin kesedaran konsumerisme kurang sebab tu org xkomplen kalo ade ape2. nak makan ikan patin dtg la temerloh.chewah! promote la plak. yela dah sape lagi nak bangge ngan tempat sendiri kalo x anak jati tempat tu gak. walaupon aku hidup merantau,aku xlupe tempat sendiri. sebelum ni aku penah main futsal kul 2 pagi dlm tahun lepas. bese la org mude tido lmbt kan.tp mase aku main tu aku pelik ade satu geng dtg main futsal bwk awek2 masing naik moto. dah kul2 pagi mak ayah xmarah ke anak perempuan kua waktu cmni. nak kate duk umah sewa xkot sebab mcm budak lagi.lagi pon kt sini mane tempat2 student nak duk umah sewa. ntah2 kua ikut tingkap. bayangkan perempuan remaja kua berpeleseran kul 2,3 pagi. emm, kite sebagai masyarakat malaysia concern la sket pasal benda ni. sape2 ade anak perempuan,adik perempuan, anak sedare perempuan, sila la jage mereka2 ni. kite xnak mase depan rakyat malaysia ikut terbabit kes2 buang bayi,bohsia, mcm2 la.same2 kite protect,

No comments:

Post a Comment