Sunday, January 30, 2011

kalo marah kena sabar

hari ujan je dari pagi sampai malam. nasib baik cuti. leh tido. huhuhu.kt kedah , kelantan ngan terengganu xbercuti hari ni. bagus la negeri ni sebab ikut cara islam.jumaaat cuti. jumaat kan penghulu segala hari. hari mulia. kalo cuti senang nak pg solat jumaat. kite ikut brtish. british dah la bwh yahudi.yahudi dah la musuh para nabi.musuh para rasul. bangsa pembunuh. bangsa yang membunuh nabi2 ALLAH. teruk nye yahudi ni,angkuh dan sombong.so jgn la kite angkuh dan sombong. kite org islam.
aritu aku anta dobi. aku anta baju kemeja baru aku. baru beli kt jusco bukit raja. kire baru pki sekali je la.pastu amik blk sekali baju tu kne kesan karat. obvious plak tu. mula nak gak aku pg dobi tu marah dieorang. dah la aku dtg dua kali nak amik baju, dtg xsiap,pastu dpt baju kne cmni.tp last2 pkir2 ni kecik punya hal la. buat ape nak marah,sbr2. itu yang penting, jgn cepat marah. nak dijadikan hal mase aku online kt cc, 2 kali tukar pc,sebab hang, sabar2 itu yang penting.huhuhu. jgn jd angkuh.kite org islam.ade org lebih teruk lagi di uji Allah. kite jgn igt problem kite teruk pada org lain. sume org dalam dunie ni ade problem. so selalu la senyum dan sabar. org keje dobi tu xsengaje buat baju aku cmni. kite kalo ade prob jgn la lepaskan kt org.nak2 yg keje2 kt kaunter pertanyaan ,keje kt bank, keje sebagai cikgu ke,jgn jadikan mood xbaik untuk menghukum org lain.
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle. ~Plato

No comments:

Post a Comment